Ei ole tämä vuosi alkanut oikein hyvin ja toiveiden mukaisesti. Ensimmäinen murhe on oma mahani. Kaksi päivää ollut aivan sekaisin ja kipeä. Mitään ei ole pahemmin pystynyt syömään. Aivan tavallisista ruoka-aineista alkanutkin ja samaa olen koko viikon syönyt. Aloin vaan miettimään sitä, että olisiko maanantain kotihoitoon paluu ja ihmissuhteiden koukerot ne asiat, jotka nyt ovat vaikuttaneet vatsaan. Vaikea sanoa ja pakko vaan toivoa, että menee pian ohi.

Niin ja sitten niihin ihmissuhdekoukeroihin, jotka ovat koko viikonlopun vaivanneet! Musta vahvasti tuntuu siltä tällä hetkellä, että mä olen väliaikainen nainen ja helppo pano. Sovittiin viimeksi, että hän ilmoittelee minulle viikonlopun suunnitelmista, mutta mitään ei ole kuulunut koko viikonloppuna. Yöllä lähetin uuden vuoden toivotukset, mutta en tiedä olisinko saanut viestiä, jos en olisi itse tehnyt aloitetta. Ja uteliasuus kaiken lisäksi taas voitti ja hän ei ole poistanut profiiliaan ja viimeksi eilen päivällä vieraillut siellä, että minusta vain tuntuu, että hän ei ole kovin tosissaan. Tämä kaikki pitäisi saada pian selvitettyä, sillä minusta on kovin loukkaavaa, että olisi muitakin naisia mielessä. Vaikka minulle sanottiinkin, että mennään fiiliksen mukaan, en olettanut, että se tarkoittaa sitä, että jos ei parempia vaihtoehtoja tule...

Todella sekavat ajatukset kaiken kaikkiaan ja ei kovin positiivisella tavalla. Tää vuosi on saatava kääntymään toisin päin, sillä näin se ei saa edetä. Katsotaan, saanko viestiä huomen iltaa mennessä...